Alle beoordelingen zijn van Takeaway.com klanten die besteld hebben bij De 3 Piramiden. Meer weten? Ontdek meer
Melyssa Huyghe
13 mei 2024 om 20:53
Had zogezegd de bestelling niet ontvangen. Wou per se dat ik via de folder bestelde in het vervolg. Er was geen rijst meer, hoe kan je nu zonder rijst zitten als je maar dat en frieten geeft? En probeerde me nadien nog 2 euro extra te laten betalen!
Jo Ollivier
6 mei 2024 om 10:49
Bestelling was niet klaar (waarschijnlijk zelfs nog niet aan begonnen) Doordat prijzen nog niet aangepast waren op takeway.com nog €8 moeten bij betalen Bij thuis komst bleek het slaatje te mankeren!!!
Shelly Termonia
4 mei 2024 om 22:19
Online besteld en betaald
Helaas ter plaatse nog moeten bijbetalen
Kip was smakeloos en uitgedroogd
Bestelling was niet correct (verkeerd gerecht)
Frieten onsmakelijk
Kleine porties en onsmakelijke presentatie
Ons zien ze er niet meer
caroline geiregat
9 apr 2024 om 20:14
Het eten was onsmakelijk gepresenteerd en ook nog foutieve sauzen.
Heel onvriendelijk en dan nog het verschil moeten bijbetalen nadat ik de bestelling en betaling op takeaway heb verricht.
Wordt eens tijd dat deze op takeaway verwijderd wordt.
Jolien
31 mrt 2024 om 21:54
Wij hadden online een bestelling geplaatst maar op het gekozen uur was de bestelling niet klaar. De rijst was ook al veel te gaar. Kwaliteit was niet goed.
Palm Luc
15 feb 2024 om 20:17
Er zijn produkten op de kaart die hij zelfs niet meer verkoopt. Bezorgtijd 30' later. De prijzen zijn niet hetzelfde op takeaway als bij hun op de kaart. Als je op voorhand betaald dan moet je het verschil terplaatse betalen. Mag dit wie is er in fou